مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-24سياسي

رفع چالش های مدیریت شهری در اولویت قرار گیرد


برنامه ریزی های مدیریت شهری باید با توجه به نیاز جامعه صورت بگیرد و در مقطعی که دیگر نیاز به استمرار آن برنامه نداریم به راحتی حذف شود و برنامه جایگزین به اقتضای زمان و شرایط داشته باشیم.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان گفت: برنامه ریزی های مدیریت شهری باید با توجه به نیاز جامعه صورت بگیرد و در مقطعی که دیگر نیاز به استمرار آن برنامه نداریم به راحتی حذف شود و برنامه جایگزین به اقتضای زمان و شرایط داشته باشیم.

حامد قادرزاده، امروز سه شنبه(4 بهمن ماه) در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی پیشانی نظام بوده و عملکرد این نهاد نقش بسزایی در افزایش سطح رضایتمندی اجتماعی شهروندان دارد.

وی تعریف بسته سیاستی برای مدیریت شهر سنندج را ضروری خواند و گفت: راهبردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات مختلف شهر به ویژه موضوع ترافیک، متدکیان و غیره تدوین شود.

رییس دانشگاه کردستان افزود: برنامه ریزی های مدیریت شهری باید با توجه به نیاز جامعه صورت بگیرد و در مقطعی که دیگر نیاز به استمرار آن برنامه نداریم به راحتی حذف شود و برنامه جایگزین به اقتضای زمان و شرایط داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های مدیریت شهری در اولویت قرار گیرد

رفع چالش های مدیریت شهری در اولویت قرار گیرد