مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-24سياسي

آمادگی دانشگاه کردستان برای رفع چالش های مدیریت شهری سنندج


در حوزه های مختلف با استفاده از توان علمی متخصصان دانشگاهی، آمادگی کمک به مجموعه مدیریت شهری سنندج را داریم.

- سنندج- رییس دانشگاه کردستان گفت: در حوزه های مختلف با استفاده از توان علمی متخصصان دانشگاهی، آمادگی کمک به مجموعه مدیریت شهری سنندج را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد قادرزاده روز سه شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی پیشانی نظام بوده و عملکرد این نهاد نقش بسزایی در افزایش سطح رضایتمندی اجتماعی شهروندان دارد.

وی تعریف بسته سیاستی برای مدیریت شهر سنندج را ضروری خواند و گفت: راهبردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات مختلف شهر به ویژه موضوع ترافیک، متکدیان و غیره تدوین شود.

رییس دانشگاه کردستان افزود: برنامه ریزی های مدیریت شهری باید با توجه به نیاز جامعه صورت بگیرد، و در مقطعی که دیگر نیاز به استمرار آن برنامه نداریم به راحتی حذف شود و برنامه جایگزین به اقتضای زمان و شرایط داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای اجرای چندین پروژه کلان در حوزه ترافیک در این دوره از مدیریت شهرداری سنندج نشان از نگاه کلان به رفع مشکلات شهری دارد و بدون شک اجرای این پروژه ها کمک شایانی به رفع ترافیک و ساماندهی ورودی های مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه کردستان برای رفع چالش های مدیریت شهری سنندج

آمادگی دانشگاه کردستان برای رفع چالش های مدیریت شهری سنندج