مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-24اقتصادي

آوافون مجموعه فروش اقساطی گوشی های اپل


برای خرید اقساطی از مجموعه آوافون فقط گوشی یا محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و حداقل 30 درصد مبلغ فاکتور را نقداً پرداخت کنید و الباقی مبلغ را طی اقساط 2 تا 10 ماهه پرداخت کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آوافون، نحوه ی پرداخت نیز به دو دسته ی زیر تقسیم می شود: خرید قسطی گوشی اپل با دسته چک صیادی افرادی که چک صیادی دارند چه قدیمی و چه چک های جدید بدون نیاز به ضامن می توانند اقساط خودشان را با چک به صورت ماه به ماه یا 2 ماه یک بار پرداخت کنند، یا فقط یک فقره چک به عنوان ضمانت به صورت امانت صادر کنند و پس از پایان اقساط چک ضمانت را پس بگیرند.

خرید قسطی آیفون با سفته در این روش کارتن و مالکیت گوشی شما تا پایان اقساط نزد آوافون به امانت نگه داشته می شود و پس از پایان اقساط شما می توانید جعبه و مالکیت قانونی گوشی خود را داشته باشد.

کلیه ی محصولات آوافون مهلت تست 10روزه دارند و شما با خیال راحت می توانید از این مجموعه خرید کنید.

برای استعلام قیمت و موجودی محصولات کافیست با آوافون تماس بگیرید.

بسیاری از افراد و فروشندگانی که گوشی های موبایل را به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار می دهند نسبت به گارانتی این محصولات، بی توجه هستند؛ بنابراین خریداران، گوشی هایی را خریداری می کنند که گارانتی ندارند! لازم است به این نکته توجه کنید که در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوافون مجموعه فروش اقساطی گوشی های اپل

آوافون مجموعه فروش اقساطی گوشی های اپل