مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-24اقتصادي

عراق نیازمند تکنولوژی و صنعت ایران است/ لزوم تحکیم روابط تجاری


رییس اتحادیه صادرکنندگان و وارد کنندگان اربیل عراق با بیان اینکه عراق نیازمند تکنولوژی و صنعت ایران است، بر لزوم تحکیم روابط تجاری بین ایران و این کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گیلان سعید عزیز امروز سه شنبه در همایش توانمندی های صادراتی لرستان، اظهار داشت: ما در اقلیم کردستان در همه اوقات ارتباط خوبی در زمینه های اقتصادی و… با جمهوری اسلامی ایران داریم.

وی، عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم که امروز دوستان خود را اینجا میبینم، تلاش می کنیم که توسعه روابط اقتصادی و تعاملات تجاری دو طرف را افزایش دهیم و از تجارت یکدیگر به خوبی استفاده کنیم.

رییس اتحادیه صادرکنندگان و وارد کنندگان اربیل عراق، ادامه داد: عراق و اقلیم کردستان یک کشور مصرف کننده است، به کالاها و تکنولوژی شما احتیاج داریم، شما هم به بازار عراق نیازمند هستید، ما همیشه تلاش می کنیم و تلاش هم کرده ایم که کشور جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه اقتصادی و تجاری با اقلیم کردستان عراق داشته باشد.

گیلان سعید عزیز، گفت: خوشبختانه این روابط تجاری وجود دارد، همیشه از برادران تجار ایرانی خواسته ایم که نیازمندی های ما را بر اساس خواسته های خودمان تأمین کنند.

وی، بیان داشت: این امر از نکاتی است که چندین سال است که به بازرگانان ایران مطرح کرده ایم، بازرگانان ایران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق نیازمند تکنولوژی و صنعت ایران است/ لزوم تحکیم روابط تجاری

عراق نیازمند تکنولوژی و صنعت ایران است/ لزوم تحکیم روابط تجاری