مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-24اقتصادي

بلوکه شدن وجه خودروها؛ راه حل غلط برای صورت مسئله ای غلط


با اجرایی شدن شرط بلوکه شدن وجه خودروها در طرح های فروش خودروسازان به عنوان پیش شرط ثبت نام که با هدف واقعی تر شدن تقاضاها و حذف دلالان شکل گرفته، - با اجرایی شدن شرط بلوکه شدن وجه خودروها در طرح های فروش خودروسازان به عنوان پیش شرط ثبت نام که با هدف واقعی تر شدن تقاضاها و حذف دلالان شکل گرفته، علاوه بر اینکه به نظر می رسد، دلالان را حذف نخواهد کرد بلکه برای همان متقاضیانی که مصرف کننده واقعی هستند هم به چالش جدید تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه خودروسازی سایپا در آخرین طرح فروش خود در قالب پیش فروش یکساله برای چهار محصول خودرو، شرط تعریف حساب وکالتی را اجرایی کرد.

بر اساس این شرط که با هدف واقعی تر شدن تقاضا و حذف تقاضاهای کاذب در نظر گرفته شده دلالان از این چرخه کنار رفته و مصرف کننده واقعی از این فروش ها بهره مند خواهند شد.

بر اساس این محدودیت، تنها افرادی (البته تنها متقاضیات عادی) که وجه خودرو در حساب بانکی آن ها موجود و توسط بانک مسدود شده است، می توانند در فرآیند ثبت نام شرکت کنند.

هر چند که نهادهای ذی ربط این محدودیت را با این هدف برنامه ریزی کرده اند که شرایط برای مصرف کننده واقعی مهیا شود و تقاضاها به سمت واقعی تر شدن حرکت کند، اما موضوع مهمی که در این تصمیم دیده نشده این است که تعداد بسیاری از ثبت نام کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوکه شدن وجه خودروها؛ راه حل غلط برای صورت مسئله ای غلط

بلوکه شدن وجه خودروها؛ راه حل غلط برای صورت مسئله ای غلط