مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-24اجتماعي

ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده/ سرما و یخبندان زنجان را در برمی گیرد


مدیرکل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از اوایل هفته ِآینده خبر داد و گفت: این سامانه بارش های پراکنده برف و باران را موجب شده و افزایش دما را در پی خواهد داشت.

- محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در اغلب مناطق شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان طارم پوشش ابر بیشتر است، افزود: پوشش ابر موجود در منطقه با احتمال بارش پراکنده برف در ارتفاعات همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه تا جمعه، سامانه بارشی قابل ملاحظه ای برای استان پیش بینی نمی شود، تصریح کرد: رخداد بارش های خفیف و محلی طی این روزها دور از انتظار نخواهد بود.

رحمن نیا ادامه داد: همچنین هوای سرد و یخبندان تا پایان هفته در سطح استان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: از ابتدای هفته آینده به تدریج با ورود یک سامانه بارشی به استان شاهد بارش پراکنده برف و باران و افزایش نسبی دما خواهیم بود.

  وی با بیان اینکه داده های ایستگاه های هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته نشان می دهد که گیلوان با 12 درجه و خیرآباد  با 20- درجه به ترتیب گرمترین و سردترین  ایستگاه های هواشناسی استان زنجان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده/ سرما و یخبندان زنجان را در برمی گیرد

ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده/ سرما و یخبندان زنجان را در برمی گیرد