مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-24پزشكي

«سلامت همراه»فرصتی برای استفاده از دانش های نوین در علم پزشکی است


رییس کنگره بین المللی «سلامت همراه» گفت: کنگره «سلامت همراه» فرصتی برای سیاست گذاران حوزه سلامت برای استفاده از دانش های نوین در حوزه بهداشت و درمان است.

- شیراز- رییس کنگره بین المللی سلامت همراه گفت: کنگره سلامت همراه فرصتی برای سیاست گذاران حوزه سلامت برای استفاده از دانش های نوین در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس کنگره بین المللی سلامت همراه پیش از ظهر سه شنبه در آیین گشایش این رویداد علمی در شیراز بیان کرد: از جمله فاکتورهای مهمی که در زندگی بشری حائز اهمیت بوده و بایستی نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم موضوع سلامتی دز زندگی است از این رو کسب اطلاعات صحیح در حفظ، ارتقا و بهبود آن ضروری است.

کامران باقری لنکرانی با اشاره به اینکه کنگره سلامت همراه در تلاش است تا ایده ها و سیاست هایی جدیدی در حوزه سلامت جامعه ارائه دهد افزود: این کنگره فرصتی مناسب برای سیاست گذاران حوزه سلامت بوده تا بتوان تصمیم گیری های مناسبی در این بخش انجام دهند لازم به ذکر است که در این حوزه می توان با استفاده از تولید محتوا مبتنی بر تلفن های هوشمند زمینه افزایش اطلاعات آحاد مردم را فراهم نمود البته نرم افزارهای تحت موبایل می توانند زمینه تأمین اطلاعات صحیح برای مردم، آموزش آنان و مراقبت های لازم را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلامت همراه»فرصتی برای استفاده از دانش های نوین در علم پزشکی است

«سلامت همراه»فرصتی برای استفاده از دانش های نوین در علم پزشکی است