مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-24ورزشي

آغاز فاز جدید طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از شروع  فاز جدید طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح از بهمن ماه سال جاری آغاز شده است.

- مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا از آغاز فاز جدید آموزش های طرح ملی سرباز مهارت در استان خبر داد و گفت: ایام مقدس سربازی فرصت مناسبی برای آشنایی با مهارت های زندگی، اجتماعی و آماده شدن آن ها برای ورود به عرصه کسب و کار و زندگی است.

وی ادامه داد: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بهینه سازی ایام مقدس سربازی و استفاده مناسب از این فرصت به منظور افزایش مهارت و توانمندی جوانان، این طرح توسط وزارت ورزش و جوانان، ستاد کل نیروهای مسلح و جهاد دانشگاهی اجرا می شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: در طرح سرباز مهارت، آموزش های چهارگانه سواد مالی، سواد رسانه ای، کارآفرینی و اشتغال و مهارت های زندگی در قالب 48 ساعت آموزشی ارائه می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه سهمیه استان خراسان جنوبی به صورت ماهیانه 2500 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در دو مرکز آموزشی امام رضا(ع) و محمد رسول الله(ع) است، افزود: فاز جدید این طرح از ابتدای بهمن ماه جاری آغاز شده است.

گفتنی است، در سال گذشته نیز این طرح در خراسان جنوبی اجرا و بیش از 9000 سرباز از دوره های آموزشی طرح سرباز مهارت برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز جدید طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی

آغاز فاز جدید طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی