مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-24سياسي

عمق بخشی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به نگاه میدانی امامان محله


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به نگاه میدانی امامان محله عمق می بخشد، خاطرنشان کرد: این عمق بخشی موجب می شود تا ائمه جماعات در محله بتوانند تاثیرگذاری مثبتی داشته باشند.

- ایسنا/قم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به نگاه میدانی امامان محله عمق می بخشد، خاطرنشان کرد: این عمق بخشی موجب می شود تا ائمه جماعات در محله بتوانند تاثیرگذاری مثبتی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ امروز سه شنبه 4 بهمن ماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نگاه نمایشگاه به مدل حکمرانی جهان تشیع مبتنی بر نگاه رهبر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مساجد سنگر انقلاب هستند، مطرح کرد: مساجد محل تربیت انسان های بزرگی است که می توانند در سطح جامعه خود اثربخش باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه مسجد پایگاه اصلی دین است، عنوان کرد: در احادیث، روایات و تاکیدات بزرگان دین اسلام نقش و جایگاه مسجد یک موضوع اساسی بوده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به خوبی این موضوعات را در دستور کار قرار داده و با جلوه های هنری به آن ها پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق بخشی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به نگاه میدانی امامان محله

عمق بخشی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به نگاه میدانی امامان محله