مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-24سياسي

رییس کل دادگستری استان تهران: نظارت بر ساخت وسازهای غیرمجاز در اولیت کاری است


مقابله و نظارت بر ساخت و ساز و تغییر کاربری های غیرمجاز در زمین های کشاورزی و تصرف و تعرضات در زمین های ملی و منابع طبیعی یکی از اولیت های کاری ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران روز سه شنبه در حاشیه مراسم معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان بهارستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اولویت های کاری ما در بحث پیگیری مقابله و اجرای صحیح قوانین در مجموعه دستگاه های اجرایی، بحث مقابله و نظارت بر ساخت و ساز و تغییر کاربری های غیرمجاز در زمین های کشاورزی و تصرف و تعرضات در زمین های ملی و منابع طبیعی است.

وی یادآور شد: این مسئله در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان و شورای حفظ حقوق بیت المال استان تهران نیز مطرح و تصویب شده است و کارشناسان نیز متناسب با بررسی های انجام گرفته، اقدامات لازم را در بعد پیشگیری و مقابله انجام می دهند.

رییس کل دادگستری استان تهران بیان داشت: در بخشی از جریان ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری زمین های کشاورزی و منابع طبیعی، مسئله مهم و مطرح تعیین تکلیف تعرضات و تصرفات گذشته است.

القاصی مهر خاطرنشان کرد: قانون گذار برای حفاظت از زمین های کشاورزی و منابع طبیعی متولیانی مشخص کرده و متناسب با این مسؤولیت، به آنها اختیاراتی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان تهران: نظارت بر ساخت وسازهای غیرمجاز در اولیت کاری است

رییس کل دادگستری استان تهران: نظارت بر ساخت وسازهای غیرمجاز در اولیت کاری است