مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-24اقتصادي

راه اندازی اولین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی کشور در قزوین


مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: اولین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی کشور در استان با عنوان شرکت تعاونی شهرک گلخانه ای نودهک ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا حسینی از راه اندازی اولین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی کشور در قزوین خبر داد و گفت: این شرکت تعاونی با توجه به موافقت شرکت شهرک های کشاورزی کشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی کشور در زمینه توسعه تعاونی ها ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در وهله اول چند استان به شکل پایلوت برای ایجاد این شرکت ها انتخاب شدند که قزوین یکی از آنها بود و با انجام فرایندهای اداری و قانونی لازم نخستین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی در استان تشکیل شد.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: شرکت تعاونی شهرک گلخانه ای نودهک با انتخاب هیات مدیره و بازرسان از هفته جاری فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می کند.

حسینی خاطرنشان کرد: سهامداران این شرکت تعاونی سرمایه گذارانی هستند که در شهرک گلخانه ای نودهک زمین دریافت کرده و سرمایه گذاری کرده اند.

وی در خصوص مزایای راه اندازی این شرکت گفت: با ایجاد شرکت تعاونی سرمایه گذاران شهرک گلخانه ای نودهک برای پیگیری امورات و مطالبات خود صاحب یک مجموعه رسمی و قانونی شدند، ضمن آنکه از این طریق می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی کشور در قزوین

راه اندازی اولین شرکت تعاونی شهرک های کشاورزی کشور در قزوین