مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-24اقتصادي

تمامی پسماندهای عادی شهر قم پردازش می شود


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت:پسماندهای شهری قم روزانه به ظرفیت 700 تن است که دفن مستقیم این میزان پسماند، با بهره برداری از خط دو پردازش پسماند به صفر خواهد رسید.

- مهدی اصفهانیان مقدم پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های زیست محیطی شهرداری قم در گفتگو با مهر اظهار داشت: مدیریت شهری در قم در راستای اجرای اصول و همچنین شاخص زیست محیطی اقدامات خوبی انجام داده و تقریباً تمامی پروژه های مهم شهری در قم پیوست زیست محیطی دارند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه امروز 7 پروژه زیست محیطی در حوزه مدیریت پسماند قم با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است افزود: این پروژه ها گام بلندی در راستای مدیریت پسماندهای تولیدی در سطح شهر قم است.

اصفهانیان مقدم عنوان داشت: با بهره برداری از خط تفکیک و پردازش پسماندهای شهری؛ قم به عنوان نخستین کلانشهر کشور است که تمامی پسماندهای عادی خود را مورد پردازش قرار می دهد.

وی افزود: پسماندهای شهری قم روزانه به ظرفیت 700 تن است که دفن مستقیم این میزان پسماند، با بهره برداری از خط دو پردازش پسماند به صفر خواهد رسید.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در زمینه های فضای سبز نیز اقدامات خوبی در سطح شهر قم صورت گرفته است و قم رتبه سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی پسماندهای عادی شهر قم پردازش می شود

تمامی پسماندهای عادی شهر قم پردازش می شود