مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-24دانش

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شیراز و صنایع الکترونیک وزارت دفاع


تفاهم نامه دانشگاه شیراز و شرکت صنایع الکترونیک شیراز (صاشیراز) با هدف همکاری های مشترک و توسعه و تقویت مراودات تحقیقاتی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: برای ایجاد تعاملات سازنده و فراهم کردن بستر مناسب برای آشنایی و ارتباط مؤثر بین دانشجویان و صنعت دفاعی، تفاهم نامه ای میان شرکت صنایع الکترونیک شیراز (صاشیراز) و دانشگاه شیراز منعقد شد.

این تفاهم نامه که در 10 بند تهیه شده و به مدت 5سال اعتبار دارد؛ در دو نسخه تنظیم و طی مراسمی در دفتر ریاست دانشگاه شیراز، با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت صاشیراز به امضا رسید.

طبق این تفاهم نامه، مقرر شد دانشگاه بخشی از پروژه های کارشناسی دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر با مشارکت صنعت را تعریف و هدایت کند تا زمینه آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با فعالیت های صاشیراز فراهم شود و آینده شغلی ایشان نیز تأمین شود.

همچنین مقرر شد، فضایی در دانشگاه شیراز به شرکت صاشیراز تخصیص یابد تا ضمن حضور استاد راهنمای صنعتی از سوی این شرکت برای تعریف و هدایت پروژه های کارشناسی، زمینه آشنایی بیشتر دانشجویان با فعالیت های صاشیراز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شیراز و صنایع الکترونیک وزارت دفاع

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شیراز و صنایع الکترونیک وزارت دفاع