مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-24سياسي

علی سلاجقه: مردم در مسائل محیط زیست جلوتر از مسئولان حرکت می کنند


مردم ایران در مسائل محیط زیستی بسیار از مسئولان جلوتر هستند و یک مطالبه جدی در کشور شکل گرفته و مردم جلوتر از مسئولان در مباحث محیط زیست حرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی سلاجقه در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های زیست محیطی شهرداری قم، با اشاره به افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: خدا را شاکریم در واپسین روزهایی که به ایام الله دهه فجر نزدیک می شویم، در سطح کشور شاهد افتتاح طرح های متفاوتی جهت احیای بهبود زندگی همشهریان و هم وطنان عزیز هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز کشور را آزار می دهد، مسائل مربوط به محیط زیستی چه در بعد گردوغبار و آلایندگی و یا مسائل مربوط به آب های زیرزمینی و پسماندها و پس آب هاست، افزود: مردم شریف کشور در مسائل محیط زیستی بسیار از مسئولان جلوتر هستند و یک مطالبه جدی در کشور شکل گرفته و مردم جلوتر از مسئولان در مباحث محیط زیست حرکت می کنند و خدا را شاکریم که این تفکر در مسئولان نیز به نحو مطلوب اتفاق افتاده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصریح کرد: آنچه که در استان و شهر قم با حضور دکتر سقاییان نژاد شهردار توانمند، هوشمند، دانشمند شهر قم شاهد هستیم، خوشبختانه شهر قم الگویی مناسب برای کشور بوده و ما در همه شهرها این موضوع را نیاز داریم که چنین پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی سلاجقه: مردم در مسائل محیط زیست جلوتر از مسئولان حرکت می کنند

علی سلاجقه: مردم در مسائل محیط زیست جلوتر از مسئولان حرکت می کنند