مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-24اقتصادي

رشد 15 درصدی تولید سیگار در 9 ماهه امسال


رییس انجمن تولیدکنندگان و واردکنندگان محصولات با بیان اینکه افزایش مالیات سیگار بیش از پنج درصد سالیانه، کاهش تولید و افزایش قاچاق را به دنبال دارد، - خاطرنشان کرد: این روند موجب آسیب به دولت، بهداشت کشور، تولید، اشتغال و توزیع کالا می شود که با درایت صورت گرفته در سال گذشته تولید افزایش یافت.

رییس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی گفت: در 9ماهه امسال 52 میلیارد و 235 میلیون نخ تولید سیگار داشته ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش را نشان می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا تاجدار در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در 9ماهه امسال 52 میلیارد و 235 میلیون نخ، سیگار تولید شده است، تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تولید 45 میلیارد و 588 میلیون نخ سیگار رشد 15 رصدی را نشان می دهد.

  وی افزود: سال گذشته در بودجه تصمیم بر افزایش اخذ مالیات از تولیدکنندگان سیگار انجام شود، اما با پیگیری های انجام شده، این مورد تصویب نشد و فقط پنج درصد سالانه مالیات برای این بخش اجرایی شد که ای موضوع نشان می دهد، حمایت از تولید با افزایش تولید عایدی حاکمیت را صعودی می کند.

  تاجدار با اشاره به کاهش 11 درصدی تولید تنباکوی معسل در 9ماهه امسال، تصریح کرد: تولید این محصول از سه میلیون و 494 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 درصدی تولید سیگار در 9 ماهه امسال

رشد 15 درصدی تولید سیگار در 9 ماهه امسال