مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-24اقتصادي

تبدیل نایلون به گرانول گام بعدی قم در عرضه تبدیل ضایعات به محصول کاربردی


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در فاز سوم این طرح ما می توانیم بحث فرآوری نایلون هایی که جداسازی می شود را دنبال کرده و آن ها را به گرانول تبدیل کنیم.

- مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خبرداد؛ تبدیل نایلون به گرانول گام بعدی قم در عرضه تبدیل ضایعات به محصول کاربردی ایسنا/قم مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در فاز سوم این طرح ما می توانیم بحث فرآوری نایلون هایی که جداسازی می شود را دنبال کرده و آن ها را به گرانول تبدیل کنیم.

سیدمحسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از 7 پروژه زیست محیطی شهرداری قم و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز شاهد بهره برداری از خط دو پردازش پسماند شهر مقدس قم هستیم.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق برای اولین بار در سطح کشور در بحث زباله رخ داده است، مطرح کرد: با افتتاح این خط میزان دفن پسماند در قم به صفر خواهد رسید.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه درقم دیگر دفن مستقیم زباله نخواهیم داشت، عنوان کرد: در سطح شهر قم حدود 700 تن زباله توسط 160 دستگاه سرویس ماشین آلات مکانیزه حمل پسماند جمع آوری و به سایت دفع انتقال داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل نایلون به گرانول گام بعدی قم در عرضه تبدیل ضایعات به محصول کاربردی

تبدیل نایلون به گرانول گام بعدی قم در عرضه تبدیل ضایعات به محصول کاربردی