مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-24اقتصادي

از گام بلند قم در مسیر مدیریت پسماند تا لزوم حرکت دیگر استان ها در این جهت


آیین افتتاح و بهره ‎برداری از 7 پروژه زیست محیطی قم برگزار شد.

- گزارش ایسنا از آیین افتتاح و بهره برداری از 7 پروژه زیست محیطی قم؛ از گام بلند قم در مسیر مدیریت پسماند تا لزوم حرکت دیگر استان ها در این جهت ایسنا/قم آیین افتتاح و بهره ‎برداری از 7 پروژه زیست محیطی قم برگزار شد.

گام دوم قم در مسیر تحول با افتتاح و بهره برداری از 218 پروژه شهرداری قم آغاز شده است که امروز سه ‎شنبه 4 دی ماه شاهد برگزاری آیین افتتاح و بهره برداری از 7 پروژه زیست محیطی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال و با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بودیم.

در ابتدای این همایش پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران مهدی اصفهانیان مقدم معاون خدمات شهری شهرداری قم، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از سایت شماره 2 پسماند بودیم.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از سایت تخمیر موارد آلی در راستای پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی انجام شد، مطرح کرد: مدیریت پسماند با هدف کاهش هزینه های تمام شده یکی از دستاوردهای این سایت است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از افتتاح مرکز اسکان و رفاهی کارکنان مجتمع البرز یاد کرد و گفت: همچنین بهره برداری از سایت تخمیر و دفع تراشه های پسماند و رونمایی از مجموعه انیمیشن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گام بلند قم در مسیر مدیریت پسماند تا لزوم حرکت دیگر استان ها در این جهت

از گام بلند قم در مسیر مدیریت پسماند تا لزوم حرکت دیگر استان ها در این جهت