مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-24اقتصادي

کنسرسیوم عسل همدان تشکیل می شود


تشکیل کنسرسیوم عسل و فعالیت اعضای آن در زیر یک پرچم با یک برند واحد برای هم افزایی بین تولیدکنندگان عسل از اهداف مرکز است.

- ایسنا/همدان دبیر مرکز جهانی طب سینایی گفت: تشکیل کنسرسیوم عسل و فعالیت اعضای آن در زیر یک پرچم با یک برند واحد برای هم افزایی بین تولیدکنندگان عسل از اهداف مرکز است.

محمد صیفی کار در نشست با تولیدکنندگان عسل طبیعی در همدان، اظهار کرد: تشکیل انجمن عسل و فعالیت اعضای آن در زیر یک پرچم و با یک نام بازرگانی واحد برای هم افزایی بین تولیدکنندگان عسل و همچنین با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه گیاهان دارویی پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و تولیدکننده های مواد بهداشتی با پایه گیاهان دارویی از اهداف مرکز است.

وی با بیان اینکه تعامل همه جانبه و تلاش برای ایجاد این ائتلاف باعث کیفیت عسل استان و به تبع همراهی مردم با این تولیدکنندگان می شود، افزود: یک صدایی تولیدکنندگان عسل زیر پرچم کنسرسیوم باعث تسهیل در شنیده شدن مطالبات آنها توسط مسئولان می شود.

صیفی کار با اشاره به مرغوبیت عسل همدان و وجود ظرفیت ها در تولید عسل و فرآورده های آن بیان کرد: هر ساله در خردادماه تا پایان شهریورماه 500 هزار کلنی از نقاط مختلف کشور به شهر فیروزان شهرستان نهاوند برای استفاده زنبورها از گل گیاه دارویی گشنیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرسیوم عسل همدان تشکیل می شود

کنسرسیوم عسل همدان تشکیل می شود