مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-24سياسي

دولت باید از قطار شهری کرج حمایت کند


هدف اصلی افتتاح دو ایستگاه قطار شهری کرج، جلب حمایت برای افتتاح خط شهید سلطانی است که تا کنون هم 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج گفت: هدف اصلی افتتاح دو ایستگاه قطار شهری کرج، جلب حمایت برای افتتاح خط شهید سلطانی است که تا کنون هم 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمد اسدیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه به تازگی شاهد تست گرم دو ایستگاه 45 متری گلشهر و چهارراه طالقانی از خط دو قطار شهری در کنار اصحاب رسانه بودیم، اظهار کرد: با ایجاد کارگروه راهبری مترو در شورای ششم، روند تکمیل این پروژه تسریع شد.

وی با بیان اینکه امروز هزینه تکمیل هر کیلومتر از مترو حدود 1500 میلیارد تومان هزینه دارد، توضیح داد: سالانه 250 تا 400 میلیارد تومان برای قطار شهری هزینه می شود و بدیهی است با این روند افزایشی تورم، برای تکمیل ادامه پروژه به تزریق منابع بیشتر نیاز است که در این خصوص دولت باید حمایت کند.

وی توضیح داد: شاید بهره برداری از ایستگاه 45 متری گلشهر و چهارراه طالقانی نقش چندانی در حل مشکل ترافیک کرج نداشته باشد و مسافران بتوانند با تاکسی به راحتی در این مسیر تردد داشته باشند ولی هدف اصلی جلب حمایت برای افتتاح خط شهید سلطانی است که تا کنون هم 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید از قطار شهری کرج حمایت کند

دولت باید از قطار شهری کرج حمایت کند