مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-24ورزشي

حضور 7 تنیس باز خارجی در جام حذفی و اعتراض عجیب ایرانی ها


هفت بازیکن خارجی برای حضور در جام حذفی تنیس به ایران سفر می کنند که البته این حضور با اعتراض بازیکنان ایرانی مواجه شده است.

- هفت بازیکن خارجی برای حضور در جام حذفی تنیس به ایران سفر می کنند که البته این حضور با اعتراض بازیکنان ایرانی مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام حذفی تنیس زنان و مردان ایران در ماه بهمن برگزار می شود و قرار است در بخش زنان یک بازیکن خارجی و در مردان شش بازیکن خارجی حضور داشته باشند.

بازیکن خارجی جام حذفی زنان از ترکیه است اما در جام حذفی مردان بازیکنانی از مجارستان، آرژانتین، سوریه، ترکیه و سوریه (پناهنده آلمان)، حضور دارند.

تیم های این بازیکنان حدود هزار تا دو هزار دلار به عنوان دستمزد به این بازیکنان خارجی پرداخت می کنند تا دو هفته در جام حذفی تنیس ایران بازی کنند.

علاوه بر این بلیت رفت و برگشت نیز بر عهده تیم ها است.

برخی بازیکنان ایران که هم تیمی این بازیکنان خارجی شده اند، به فدراسیون اعتراض کرده بودند که حضور این بازیکنان خارجی باعث می شود در رقابت فینال شانس بازی کردن نداشته باشند چون تیم ها، بازیکنان خارجی خود را در ترکیب قرار می دهند و همچنین دستمزد آنها هم پایین می آید که البته اعتراض بازیکنان داخلی که چندان هم منطقی به نظر نمی رسید باز هم مانع از حضور بازیکنان خارجی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 7 تنیس باز خارجی در جام حذفی و اعتراض عجیب ایرانی ها

حضور 7 تنیس باز خارجی در جام حذفی و اعتراض عجیب ایرانی ها