مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-24سياسي

آغاز به کار پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز


پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه با حضور صاحب نظران از امروز در شیراز آغاز شد و تا ششم بهمن ماه ادامه دارد.

- ایسنا/فارس پنجمین کنگره بین المللی "سلامت همراه" با حضور صاحب نظران از امروز در شیراز آغاز شد و تا ششم بهمن ماه ادامه دارد.

رییس کنگره بین المللی سلامت همراه سه شنبه چهارم بهمن در آیین گشایش این رویداد علمی در شیراز بیان کرد: سلامت جزء لاینفک زندگی انسان هاست و کسب اطلاعات صحیح در حفظ، ارتقا و بهبود آن ضروری است زیرا منابع اطلاعاتی در عصر حاضر عمدتاً منابع الکترونیک بوده و موبایل در دسترس ترین وسیله برای عموم مردم برای مشاهده اطلاعات است.

دکتر کامران باقری لنکرانی این فرصت را غنیمتی برای سیاستگذاران سلامت دانست که از این وسیله در راستای پیشگیری در سطوح مختلف استفاده کنند و ادامه داد: نرم افزارهای تحت موبایل می تواند زمینه تامین اطلاعات صحیح برای مردم، آموزش آنان و مراقبت های لازم را فراهم کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تامین نرم افزارها و اطلاعات به زبان مادری هر کشوری قطعاً توان اطلاع رسانی پزشکی و بهبود سلامت را در بین عموم مردم آن جامعه افزایش خواهد داد، ابراز امیدواری کرد که پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه با توجه به وقوع همه گیری کووید -19 با معرفی توانمندی های بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز

آغاز به کار پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز