مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-24سياسي

شهر بندرعباس در سرانه تجهیزات آتش نشانی، دچار عقب ماندگی است


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهر بندرعباس در سرانه ایستگاه ها و تجهیزات آتش نشانی، دچار عقب ماندگی های زیادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریده عامری پیش ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: شهر بندرعباس در سرانه ایستگاه ها و تجهیزات آتش نشانی، دچار عقب ماندگی های زیادی است و رشد روز افزون جمعیت نیز عامل مضاعفی برای این کمبود ها شده است.

وی افزود: در همین راستا و پیرو بازدیدی که از محله سه راه برق داشتیم، کار ساخت یک ایستگاه جدید در این محله آغاز و در مراحل پایانی قرار گرفته و تامین خودروی آتش نشانی آن نیز با همکاری استانداری و مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس صورت پذیرفت که بزودی این خودرو جهت بهره برداری تا دهه فجر به بندرعباس منتقل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: با توجه به نیاز جمعیتی شهر بندرعباس و کمبود ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر خصوصا در مراکز جمعیتی و بافت های فرسوده توسعه ایستگاه ها و تجهیزات آتش نشانی جهت افزایش ایمنی شهر از الزامات است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: آتش نشانی بندرعباس در حوادث متعدد در شهرها و روستاهای سایر نقاط استان نیز، عملیات امداد و نجات و اطفا انجام می دهد و به نوعی پشتیبان آتش نشانان حومه شهرستان نیز محسوب می شود لذا موضوع ارتقای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر بندرعباس در سرانه تجهیزات آتش نشانی، دچار عقب ماندگی است

شهر بندرعباس در سرانه تجهیزات آتش نشانی، دچار عقب ماندگی است