مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-24اقتصادي

فرصت کشت قراردادی گندم آبی 5 بهمن به پایان می رسد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: انعقاد قرارداد با کشاورزان زنجانی در بستر نرم افزار کشت قراردادی (پلتفرم) در ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 5 بهمن ماه سال جاری پایان می یابد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: انعقاد قرارداد با کشاورزان زنجانی در بستر نرم افزار کشت قراردادی (پلتفرم) در ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 5 بهمن ماه سال جاری پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی اله زمانی اظهار کرد: به موجب اعلام معاونت امور زراعت وزارت کشاورزی مبنی بر اتمام کاشت گندم آبی، انعقاد قرارداد با کشاورزان عزیز زنجانی در بستر نرم افزار کشت قراردادی (پلتفرم) در ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 5 بهمن ماه سال جاری پایان می یابد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات صندوق بیمه کشاورزی خدمات حمایتی کشاورزی مطابق تفاهم نامه ها منحصراً برای کشاورزانی که تا تاریخ 1401/05/11 اقدام به عقد قرارداد کنند حداکثر تا تاریخ 1401/11/30 ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: کشاورزان در مرحله اول می بایست با مراجعه به مرکز جهادکشاورزی در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی، اطلاعات خود را در سال زراعی 1402-1401 ثبت کنند و با نصب برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت کشت قراردادی گندم آبی 5 بهمن به پایان می رسد

فرصت کشت قراردادی گندم آبی 5 بهمن به پایان می رسد