مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-24اقتصادي

گاز صنایع مازندران قطع است، اتصال برق اما مشروط


2 هفته از قطعی گاز صنایع استان می گذرد و مشکلاتی کمبود گاز و برق باعث تعطیلی بسیاری از صنایع استان شده ‏است.

‏ معاون امور صنایع اداره کل صنایع، - معادن و تجارت مازندران اما از تداوم قطعی تقریبا 100 درصدی گاز کارگاه های صنعتی استان خبر داد و گفت: برق صنایع مازندران به شرط صرفه جویی 50 درصدی برقرار شده اما این شرایط دائمی نیست و امکان قطع مجدد وجود دارد.

علیرضا یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا،اظهار کرد: به رغم دسترسی غالب کارگاه ها اما با توجه به کمبود گاز در کشور، همچنان تقریبا 100 درصد صنایع و بنگاه های صنعتی مازندران دچار قطعی گاز هستند، البته طی هماهنگی با شرکت پخش و پالایش فرآوردهای نفتی استان سعی کردیم سوخت جایگزین را برای صنایع فراهم کنیم.

یوسف نژاد با بیان اینکه برخی صنایع به دلیل فرآیند خط تولیدشان امکان استفاده از سوخت جایگزین را ندارند، تاکید کرد: به دنبال این هستیم که مشکل این صنایع با تمهیداتی رفع شود.

معاون امور صنایع اداره کل صنایع، معادن و تجارت مازندران در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت برق صنایع استان، گفت: اکنون برق صنایع استان وصل شده اما به شرط صرفه جویی 40 تا 50 درصدی مصرف که با همراهی و تعامل بین شرکت توزیع نیرو با توجه به دغدغه های موجود انجام گرفته است چراکه اگر تحت فشار باشیم ملزم به قطع مجدد برق خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز صنایع مازندران قطع است، اتصال برق اما مشروط

گاز صنایع مازندران قطع است، اتصال برق اما مشروط