مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-24سياسي

تقویت وحدت گفتمانی مهم ترین برنامه وزارت علوم در دهه فجر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری  دانشجو، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم درباره لزوم تبیین دستاورد های علم و فناوری پیش از خطبه های نماز جمعه از بهمن ماه گفت: - سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با اتفاقاتی که اخیراً در کشور به ویژه دانشگاه ها رخ داد؛ هم اکنون نیازمند انسجام بخشی و تقویت وحدت گفتمانی و در کشور به عنوان رئوس برنامه های ایام الله دهه فجر هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری  دانشجو، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم درباره لزوم تبیین دستاورد های علم و فناوری پیش از خطبه های نماز جمعه از بهمن ماه گفت: مسئولیت کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر با معاونت فرهنگی وزارت علوم است.

وی افزود: مبنای تمام این برنامه ها بحث امیدآفرینی و وحدت بخشی با تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه علمی و دانشگاهی است.

مشاور وزیر علوم و مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی تصریح کرد: با اتفاقاتی که اخیراً در کشور به ویژه دانشگاه ها رخ داد؛ هم اکنون نیازمند انسجام بخشی و تقویت وحدت گفتمانی در کشور به عنوان رئوس برنامه های ایام الله دهه فجر هستیم.

شمسی پور ادامه داد: با وقوع انقلاب اسلامی تغییرات شگفت انگیزی در حوز علم و فناوری و آموزش عالی کشور اتفاق افتاد؛ در حدی که می توان این تغییرات را در حد معجزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت وحدت گفتمانی مهم ترین برنامه وزارت علوم در دهه فجر است

تقویت وحدت گفتمانی مهم ترین برنامه وزارت علوم در دهه فجر است