مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-24فرهنگي

اجرای نمایش های خارجی با رعایت شاخصه ها محدودیتی ندارد


رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: اجرای نمایشنامه های خارجی که با در نظر گرفتن شاخصه های تعیین شده در استان خوزستان تولید می شوند مشکل و محدودیتی ندارد.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان گفت: اجرای نمایشنامه های خارجی که با در نظر گرفتن شاخصه های تعیین شده در استان خوزستان تولید می شوند مشکل و محدودیتی ندارد.

محمد یاقوت پور در گفت وگو با ایسنا ادامه داد: توجه به شاخصه ها و قرابت ها، دغدغه های فرهنگ بومی استان در انتخاب نمایشنامه، بازخوانی و باز قرائت نمایشنامه برای قرابت هر چه بیشتر اثر با اولویت های موضوعی زاد و بوم فرهنگی محیط جغرافیایی و همچنین کیفیت اجرای نمایش از لحاظ فنی و تکنیکی از شاخصه های مهم ارزیابی و گزینش آثار نمایشنامه های خارجی است.

او با تاکید بر اینکه برای پذیرش آثاری که بر اساس نمایشنامه های خارجی کار می شوند محدودیتی نداریم خاطرنشان کرد: گواه این موضوع حضور آثاری از این دست در جشنواره های تئاتر استانی در سال های اخیر است که در نهایت به جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز راه یافته اند چراکه اگر کاری با کیفیت خوب تولید شود و شاخصه های لازم ذکر شده را نیز داشته باشد مورد پذیرش قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش های خارجی با رعایت شاخصه ها محدودیتی ندارد

اجرای نمایش های خارجی با رعایت شاخصه ها محدودیتی ندارد