مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-24پزشكي

واکسیناسیون اتباع غیرایرانی در سیستان و بلوچستان علیه سرخک


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و فلج اطفال حدود 60 هزار نفر از اتباع غیرایرانی در سیستان و بلوچستان توسط این دانشگاه انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و فلج اطفال حدود 60 هزار نفر از اتباع غیرایرانی در سیستان و بلوچستان توسط این دانشگاه انجام شده است.

مهدی زنگنه در شورای بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: برنامه تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال، سرخک و سرخجه اتباع غیرایرانی در افراد زیر 15 سال و غربالگری بیماری سل در اتباع خارجی بالای 12 سال و همچنین تکمیل واکسیناسیون کووید-19 در گروه های هدف از ابتدای دی ماه جاری در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همزمان با 27 دانشگاه دیگر در سطح کشور آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: واکسیناسیون تکمیلی سرخک و پولیو اتباع غیرایرانی زیر 15 سال در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت، خانه های بهداشت شبکه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان توسط تیم های سیار در نقاط مختلف شهرستان های این استان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون اتباع غیرایرانی در سیستان و بلوچستان علیه سرخک

واکسیناسیون اتباع غیرایرانی در سیستان و بلوچستان علیه سرخک