مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-24اقتصادي

نبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر عامل افزایش ترافیک ارومیه است


نبود پارکینگ هایی در معابر و هسته مرکزی شهر یکی از علل افزایش دهنده مشکل ترافیک شهر است.

- ایسنا/آذربایجان غربی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نبود پارکینگ هایی در معابر و هسته مرکزی شهر یکی از علل افزایش دهنده مشکل ترافیک شهر است.

گلشن نوروزی 4 بهمن ماه در جلسه هفتگی کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری که در راستای بررسی پروژه های اولویت دار عمرانی در سال 1402 تشکیل شد، در خصوص معضل ترافیک بیان کرد: تک سرنشینی ،بیکاری جوانان، فرسودگی ناوگان عمومی و دلهره و استرس های تاخیر در رسیدن به مقصد و عدم رغبت به ناوگان حمل و نقل عمومی از عوامل ایجاد ترافیک بالای شهری است.

نوروزی در ادامه در خصوص ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان اتوبوسرانی با هدف کاهش تعداد سفر در شهر خاطرنشان کرد: استفاده شهروندان از تاکسی های اینترنتی برای زودتر رسیدن به مقصدشان که به جای جابجایی چهار نفر به مقصد، تک مسافر رهسپار می شود نیز یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش ترافیک شهری در خیابان های ارومیه است.

وی با بیان اینکه باید درکنار نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی توجه ویژه هم به فرهنگ سازی و استفاده از بستر های اطلاع رسانی و صدا و سیما برای شهروندان مورد توجه قرار داده شود، عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ سازی های اشتباه در رابطه با حمل و نقل عمومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر عامل افزایش ترافیک ارومیه است

نبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر عامل افزایش ترافیک ارومیه است