مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-24اجتماعي

راهداری همدان رتبه برتر در اجرای طرح راهداری زمستانی را کسب کرد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از 48 هزار کیلومتر راه در استان برف روبی شده است، گفت: طبق آمار اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، - ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از 48 هزار کیلومتر راه در استان برف روبی شده است، گفت: طبق آمار اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، راهداری استان همدان حائز کسب رتبه برتر کشوری در اجرای طرح راهداری زمستانی 1401 شد.

صفر صادقی راد ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان، در طرح راهداری زمستانی امسال با به کارگیری 530 نفر نیروی راهدار، 362 دستگاه از انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در 35 راهدارخانه، 17 گردنه برفگیر و در 5446 کیلومتر آزادراه، راه اصلی، فرعی و روستایی، مشغول خدمت رسانی به کاربران جادهای است.

وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته 48 هزار و 986 کیلومتر باند برف روبی و حدود 10 هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی سطح جاده های استان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

صادقی راد افزود: با توجه به بارش سنگین برف در همدان و با تلاش عوامل راهداری هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مسدود نشد و تردد به صورت عادی و روان در جریان بود و صرفاً در برخی مقاطع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری همدان رتبه برتر در اجرای طرح راهداری زمستانی را کسب کرد

راهداری همدان رتبه برتر در اجرای طرح راهداری زمستانی را کسب کرد