مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-24سياسي

سپاه فعالیت اقتصادی به شکلی که در باور مردم است، ندارد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: سپاه فعالیت اقتصادی به شکلی که در باور مردم است ندارد، فعالیت اقتصادی سپاه در حوزه سازندگی است، نه تجارت، - و بازرگانی و صادرات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه سپاه فعالیت اقتصادی به شکلی که در باور مردم است ندارد، یادآور شد: فعالیت اقتصادی سپاه در حوزه سازندگی است، نه تجارت و بازرگانی و صادرات.

محمدرضا نقدی در برنامه بدون توقف شبکه سوم سیما در خصوص قدرت ایران در منطقه و جهان گفت: قدرت جنبه ها و ابعاد مختلفی دارد، مهمترین مؤلفه های جهانی قدرت علم و فن آوری، انسجام و یکپارچگی، وحدت ملی، سلاح و قدرت نظامی، رزمی و توان دفاعی، جنبه های اقتصادی، مالی و امکانات است، اما آنچه ما بیش از همه آن را به رسمیت می شناسیم قدرت الهی است، وقتی حکومتی به قدرت خدا تکیه و باور دارد قدرتمندترین است، لذا ما چه از لحاظ اتکا به منبع اصلی قدرت و چه از نظر مؤلفه های جهانی یک قدرت بزرگ هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما در بحث علم، بالاترین سرعت و شتاب علمی دنیا را داریم، گفت: ما در حوزه علوم پایه رتبه 15 دنیا هستیم و از رتبه 53 به 15 رسیدیم، از لحاظ نظامی هم کشوری بودیم که در 200 سال گذشته هر بار به ما حمله شده بود بخشی از کشور را از دست دادیم اما به برکت انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه فعالیت اقتصادی به شکلی که در باور مردم است، ندارد

سپاه فعالیت اقتصادی به شکلی که در باور مردم است، ندارد