مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-24اقتصادي

25 واحد تملیکی در ایلام به صاحبان اصلی برگردانده شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: طی یکسال گذشته 25 واحد تولیدی در این استان با رفع مشکل به صاحبان اصلی مسترد شده اند.

- عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام در زمنیه رفع موانع تولید جزو هشت استان برتر کشور است.

وی افزود: برگزاری چهار هزار روز آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی، اجرای سه برنامه پیش رویداد در زمینه استارت آپی کشاورزی، اجرای تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، وزارت نفت و فنی و حرفه ای برای آموزش 50 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در رسته های مورد نیاز شرکت های نفتی و برگزاری 12 کارگاه کارآفرینی را از  اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته عنوان کرد.

معاون استاندار ایلام یادآور شناسایی قوانین مخل کسب و کار را از دیگر برنامه های حوزه اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: طی یکسال گذشته برای 499 طرح تولیدی و صنعتی در استان مجوز فعالیت صادر شد که 206 مورد در زمینه کشاورزی، 238 مورد صنعت و 55 مورد نیز گردشگری بوده که از این تعداد 77 مورد به بهره برداری رسیده است.

عباسی گفت: دولت کار و کرامت با هدف رفع مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد رونق در محیط های کسب و کار با برگزاری نشست های مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شناسایی آنها طی یکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 واحد تملیکی در ایلام به صاحبان اصلی برگردانده شد

25 واحد تملیکی در ایلام به صاحبان اصلی برگردانده شد