مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-24اقتصادي

گردش مالی صنعت بانکرینگ می تواند بخشی از اقتصاد کشور را نجات دهد


عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: گردش مالی صنعت بانکرینگ می تواند بخشی از اقتصاد کشور را نجات دهد و امنیت ملی و اقتصادی با توسعه این صنعت رقم می خورد.

- ایسنا/هرمزگان عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: گردش مالی صنعت بانکرینگ می تواند بخشی از اقتصاد کشور را نجات دهد و امنیت ملی و اقتصادی با توسعه این صنعت رقم می خورد.

عبدالعلی رحیمی مظفری صبح امروز (چهارم بهمن ماه) در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و انرژی های تجدیدپذیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره قشم بیان کرد: 80 درصد تجارت جهان از طریق حمل ونقل دریایی است که 47 درصد هزینه این کشتی ها هزینه سوخت است.

وی ادامه داد: 400 پایانه سوخت رسانی در جهان فقط خدمات بانکرینگ ارائه می دهند که 200 میلیون تن نفت کوره به ارزش 200 میلیارد دلار به کشتی ها می دهند.

رحیمی مظفری با اشاره به اینکه سالانه 47 هزار فروند کشتی در خلیج فارس تردد می کنند که نیاز به 20 میلیون تن سوخت دارند، تصریح کرد: این ظرفیتی است که هم در بحث مخازن و هم بانکرینگ اهمیت بالایی دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با تأکید بر اینکه بانکرینگ از اولویت های کمیسیون انرژی مجلس است، ادامه داد: 90 درصد سهم بازار بانکرینگ منطقه خلیج فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی صنعت بانکرینگ می تواند بخشی از اقتصاد کشور را نجات دهد

گردش مالی صنعت بانکرینگ می تواند بخشی از اقتصاد کشور را نجات دهد