مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-24اقتصادي

عراق اولویت ویژه دولت سیزدهم در تعاملات اقتصادی


دولت سیزدهم اولویت فعالیت ها و تعاملات اقتصادی، تجاری، گردشگری، فرهنگی و در زمینه های مختلف را با کشورهای همسایه تنظیم کرده که در این راستا کشور عراق در یک اولویت ویژه است.

- ایسنا/لرستان سرکنسول ایران در اربیل گفت: دولت سیزدهم اولویت فعالیت ها و تعاملات اقتصادی، تجاری، گردشگری، فرهنگی و در زمینه های مختلف را با کشورهای همسایه تنظیم کرده که در این راستا کشور عراق در یک اولویت ویژه است.

نصرالله رشنودی چهارم بهمن در همایش تجاری لرستان ـ عراق و افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با عراق و اقلیم کردستان روابط دیرینه ای داریم که به موجب همسایگی و قراردادهای تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و در راستای امنیت با یکدیگر در تعامل هستیم.

وی ادامه داد: دو طرف می توانیم از این ظرفیت استفاده لازم را داشته باشیم، اما آیا ما توانسته ایم از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم؟ یقین داریم به قدر مطلوب نتوانستیم استفاده کنیم.

رشنودی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت و در مواقع مختلف و مشکلات همواره در کنار مردم عراق و اقلیم کردستان حضور داشته و کمک کرده، ما در کشور عراق خونمان در یک سنگر مشترک ریخته شده و جوانان ما، عراق و اقلیم کردستان در سنگر مشترک مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق اولویت ویژه دولت سیزدهم در تعاملات اقتصادی

عراق اولویت ویژه دولت سیزدهم در تعاملات اقتصادی