مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-24سياسي

توسعه حمایت های حقوقی از زنان کارگر


معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: توسعه حمایت های حقوقی از کارگران به ویژه زنان جزو برنامه های اولویت دار دستگاه قضا در استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی صبح سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل اظهار کرد: چتر حمایتی دستگاه قضایی استان بر سر کارگران گسترده است و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل برای توسعه حمایت های حقوقی از کارگران به ویژه زنان، برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان و همچنین مددکاری و مشاوره های روانشناسی و ارشاد و معاضدت قضایی آمادگی های لازم را دارد.

وی با اشاره به ارزش کار در آموزه های دینی تلاش برای کسب روزی حلال را بزرگترین عبادت و وسیله تقرب به خدا دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت کارآفرینی و ایجاد زمینه برای اشتغالزایی بسیار بالاست و ما از هرگونه ایجاد اشتغال و افزایش روند تولید در اردبیل حمایت می کنیم.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اعتبار عمل کارآفرینان و ارزش عمل کارگران را ستودنی و دارای حسنات بی شمار دانست و گفت: بخش قابل توجهی از آسیب های اجتماعی و جرایم استان با بیکاری یا فقدان درآمد کافی ارتباط مستقیم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمایت های حقوقی از زنان کارگر

توسعه حمایت های حقوقی از زنان کارگر