مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-24سياسي

ثبت 326فقره دادخواست مربوط به اختلافات اشتغال در بندر شهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری236 فقره دادخواست مربوط به اختلافات بین کارگر و کارفرما در واحد کار و خدمات اشتغال بندرشهید رجایی مورد بررسی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین عباس نژاد با اشاره به ایجاد یک هزار و 820 شغل از ابتدای سال جاری تاکنون در بندر شهید رجایی افزود: آنچه به عنوان تعهد اشتغال برای مدت یاد شده هدف گذاری شده بود، ایجاد یک هزارو 645 فرصت شغلی بوده که آمارها تحقق بیش از سهمیه تعیین شده را نشان می دهند.

وی به بررسی دعاوی بین کارگر و کارفرما نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری 236 فقره دادخواست مربوط به اختلافات بین کارگر و کارفرما در واحد کار و خدمات اشتغال بندر شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته عباس نژاد؛ در حال حاضر روزانه جمع زیادی از کارگران با قرارداد شفاهی وارد این مجتمع می شوند که این امر رسیدگی به اختلافات احتمالی را ناممکن خواهد ساخت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به پیگیری های صورت گرفته از سوی واحد کار و خدمات اشتغال بندرجهت عقد کتبی قرارداد کار بین کارگر و کارفرما تاکید داشت و تصریح کرد: با اهتمام مجدانه همکاران این واحد بدنبال آن هستیم که با عقد قراردادهای کتبی اختلافات بین کارگر و کارفرما در این بندر به حداقل ممکن کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 326فقره دادخواست مربوط به اختلافات اشتغال در بندر شهید رجایی

ثبت 326فقره دادخواست مربوط به اختلافات اشتغال در بندر شهید رجایی