مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-24سياسي

نظری: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت قابل قبول نیست


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش حقوق 20 درصدی کارکنان در لایحه بودجه سال آتی علی رغم تورم 40 درصدی قابل قبول نبوده و مجلس شورای اسلامی نباید به سادگی از کنار این موضوع عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید غنی نظری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار می رود مصوبات سفر رییس جمهور به استان اردبیل اجرایی شود.

افزایش قیمت گاز غیرقابل قبول بوده و یک کارگر ساختمانی چگونه می خواهد دو میلیون قبض گاز پرداخت کند این قیمت گذاری غیرمعقول بوده و نباید دست در جیب مردم کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه سال آتی 20 درصد پیش بینی شده در حالی که تورم 40 درصد پیش بینی می شود باید از حقوق کارکنان دفاع کرده و اجازه ندهیم در بودجه به سادگی از کنار این موضوع دور شود.

400 هزار میلیارد تومان سرمایه مردم در بورس به حساب 12 شرکت رفته و باید مشخص شود که این پول ها در کجاست و برای چه هزینه شده است.

وی همچنین بیان کرد: اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی را محکوم کرده و براساس حقوق بین الملل حق داریم که اقدام متقابل و سریع انجام دهیم، اما گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص احساسی بودن این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت قابل قبول نیست

نظری: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت قابل قبول نیست