مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-24اقتصادي

جلسات تعیین دستمزد کارگران آغاز شده است


سخنگوی اقتصادی دولت از بهره برداری اولین سکوی فاز 11 پارس جنوبی با تولید روزانه 12 میلیون متر مکعب گاز در هفته های آتی خبر داد و گفت: جلسات تعیین مزد کارگران آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید احسان خاندوزی در یک نشست خبری گفت: دولت سقفی را برای تسهیلات تکلیفی شبکه بانکی در نظر گرفته است که برای اولین بار در لایحه بودجه 1402 تعیین شده که امیدواریم مجلس همراهی کند و این عدد تغییر نکند تا ناترازی های بانکی بتواند اصلاح شود.

سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به طرح های عمرانی ادامه داد: در نظر داریم از ابزار مالی درون سالی که ناترازی های ابتدا و انتهای سال را مدیریت می کند و استان های محرومی که در خصوص بودجه عمرانی کمبودهایی دارند را دنبال جبران هستیم به طوری که در استان لرستان 110 درصد، استان سیستان و بلوچستان 109 درصد، استان کرمان 101 درصد، استان کهکیلویه و بویراحمد 123 درصد جز هدف گیریهای عادلانه بودجه سال آینده است که محقق شود.

وی با تاکید به درآمدهای نفتی گفت: دولت تلاش کرده است که در خصوص درآمدهای نفتی عدد واقع بینانه ای را در بودجه سال آینده لحاظ کند.

خاندوزی گفت: در بخش تولید سعی کردیم برای دومین سال متوالی مالیات در بخش تولید مصوب کردیم که امید واریم در قانون بودجه قرار گیرد و همچنین موضوع تبصره 18 و عدالت در پرداخت و حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات تعیین دستمزد کارگران آغاز شده است

جلسات تعیین دستمزد کارگران آغاز شده است