مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-24سياسي

تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا در واقع تحریم مردم ایران است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه سپاه امروز در تمامی طیف ها حضور داشته و در بین مردم بسیار محبوب است، گفت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه در واقع تحریم مردم ایران است زیرا مردم و سپاه 2 رکن جدا نشدنی در جمهوری اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بعد از اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش ازظهر امروز جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان با فرماندهان این سپاه دیدار کردند.

  مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این جلسه با بیان اینکه درطول 44 سال گذشته 2 گروه از اقشار در بازه زمانی مختلف مورد تهاجم استکبار به سرکردگی آمریکا قرار گرفته است، اظهار کرد: در 44 سال گذشته 2 گروه جامعه روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار گرفتند.

  حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی با اشاره به استصیال دشمن از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور گفت: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نشان می دهد که کشورهای غربی به شدت از اقدامات جهادی، دفاعی، امنیتی و محرومیت زدایی سپاه وحشت دارند و به این دلیل دست به این اقدام مفتضحانه زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا در واقع تحریم مردم ایران است

تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا در واقع تحریم مردم ایران است