مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-24سياسي

بانوی گلستانی برگزیده کنگره ملی «بانوان تأثیرگذار» شد


رییس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان از انتخاب «لیلا چوبداری» بانوی فرهیخته گلستانی به عنوان یکی از 20 بانوی تأثیرگذار کشور خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان از انتخاب لیلا چوبداری بانوی فرهیخته گلستانی به عنوان یکی از 20 بانوی تأثیرگذار کشور خبر داد.

آزاده رجبی امروز سه شنبه 3 بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: سه بانوی گلستانی به کنگره ملی بانوان تأثیرگذار معرفی شدند که براساس ارزیابی انجام شده یکی از این سه بانو به عنوان بانوی اثرگذار در سطح کشور انتخاب و تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه بانوان از کشورهای غربی 6 بر دو جلوتر هستیم، افزود: عفیف بودن موجب شده بانوان ایرانی در آرامش خاطر در محیط خانواده زندگی کنند، الگوی ما نه زن شرقی و نه زن غربی است بلکه خانواده گرایی همراه با مسئولیت اجتماعی در حوزه بانوان مورد توجه ما قرار دارد و زنان در کنار خانواده باید پیشران جامعه هم باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری مراسم نکوداشت بانوان تأثیرگذار در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: در همایش بانوان تأثیرگذار استان گلستان شاخص های متعددی اعم از مادری، تأثیرپذیری، تأثیرگذاری، نقش اجتماعی و غیره مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی گلستانی برگزیده کنگره ملی «بانوان تأثیرگذار» شد

بانوی گلستانی برگزیده کنگره ملی «بانوان تأثیرگذار» شد