مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:412023-01-24سياسي

ما در حوزه جرم انگاری مدیران دچار غفلت هستیم


رییس سابق بانک مرکزی دلار 28 هزار تومانی را تحویل گرفت و 40 هزار تومانی تحویل داد و پرونده اش تنها با یک جابجایی مدیریتی بسته شد.

- نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: رییس سابق بانک مرکزی دلار 28 هزار تومانی را تحویل گرفت و 40 هزار تومانی تحویل داد و پرونده اش تنها با یک جابجایی مدیریتی بسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 4 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: سرمایه اجتماعی قدرتی فراتر از قدرت هسته ای است.

وی بیان کرد: اروپا امروز سپاه پاسداران را تحریم می کند و فکر می کند که با این تصمیمات غلط می تواند به سرمایه اجتماعی کشور لطمه وارد کند، در حالی که در چرخه اشتباه و دور باطلی به سر می برد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوای سه گانه در حفظ سرمایه اجتماعی مسئول هستند، تصریح کرد: ما صحبت از سرمایه اجتماعی می کنیم اما فردی که رییس بانک مرکزی بود و دلار 28 هزار تومانی را تحویل گرفت و 40 هزار تومان تحویل داد، صرفاً با یک جابه جایی مدیریتی پرونده آن فرد بسته شد.

ما در حوزه جرم انگاری مدیران دچار غفلت هستیم.

اسحاقی تاکید کرد: اگر قرار است دنبال سرمایه اجتماعی باشیم، باید طرح ساماندهی کارکنان را مورد توجه قرار دهیم و به همسان سازی حقوق ها، معلمان حق التدریس، آموزش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما در حوزه جرم انگاری مدیران دچار غفلت هستیم

ما در حوزه جرم انگاری مدیران دچار غفلت هستیم