مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-24سياسي

شورا مقابله به مثل کرد/ امور مالیاتی توضیح دهد مالیات های مردم چه می ‎شود؟


رییس شورای اسلامی شهر زنجان به موضوع مطرح شده از سوی مدیرکل امور مالیاتی در ارتباط با شفاف سازی هزینه کرد ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: کسی که باید شفاف سازی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی توسط دشمنان نظام و انقلاب، اظهار کرد: ما از این اتفاق تعجب نکردیم، چرا که طبق آیه شریفه ای که در بالای آرم نهاد محدث سپاه پاسداران نقش بسته است، دشمن از اقتدار سپاه می ترسد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه سپاه ارگانی حامی مستعضفین جهان است، گفت: سپاه خدمات ارزشمندی از ابتدای انقلاب تاکنون انجام داده و همواره حافظ امنیت بوده است و ما همیشه حامی این نهاد مقدس هستیم.

وی در ادامه به موضوع مطرح شده از سوی مدیرکل امور مالیاتی در ارتباط با شفاف سازی هزینه کرد ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: کسی که باید شفاف سازی کند، شورا نیست، شفاف سازی به عهده مسئولان اجرایی است نه مسئولانی که خود مطالبه گر هستند.

ناصحی مقدم با اشاره به اینکه شورا به عنوان نماینده درخواست شفاف سازی از بقیه مسئولین را می کند، گفت: 580  میلیارد تومان طی 9 ماه گذشته وصولی مالیات ارزش افزوده ما بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا مقابله به مثل کرد/ امور مالیاتی توضیح دهد مالیات های مردم چه می ‎شود؟

شورا مقابله به مثل کرد/ امور مالیاتی توضیح دهد مالیات های مردم چه می ‎شود؟