مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-24اجتماعي

روستای کوسه، سردترین نقطه خراسان شمالی شد


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: روستای کوسه از توابع شهرستان شیروان طی شبانه روز گذشته سردترین نقطه استان بوده است.

- مهری هاشمی دوین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این روستا طی 24 ساعت گذشته دمای 12 درجه زیر صفر را تجربه کرد که از حیث دمایی، سردترین نقطه استان بوده است.

وی با اشاره به وضعیت دمایی طی 24 ساعت گذشته در سایر نقاط استان، بیان کرد: دمای هوای بجنورد مرکز خراسان شمالی در سردترین ساعات روز گذشته به 3 درجه زیر صفر رسید اما از آنجایی که وزش باد سرد نیز وجود داشت، دمای احساسی بدن پایین تر بود و شاید تا حدود 7 درجه زیر صفر احساس می شد.

وی افزود: دمای هوا در سردترین ساعات شبانه روز گذشته در ایستگاه های شهرستان فاروج به 6 درجه زیر صفر، اسفراین 5 درجه زیر صفر، شیروان و راز و جرگلان 4 درجه زیر صفر، گرمه و جاجرم 2 درجه زیر صفر و شهرستان مانه و سملقان نیز به یک درجه زیر صفر رسید.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی به دمای هوای مراکز شهرستان های استان در 24 ساعت آینده نیز اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود دمای هوا در اسفراین به 7 درجه زیر صفر، بجنورد، راز و جرگلان، شیروان و فاروج به 6 درجه زیر صفر و در جاجرم، گرمه و مانه و سملقان به 4 درجه زیر صفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای کوسه، سردترین نقطه خراسان شمالی شد

روستای کوسه، سردترین نقطه خراسان شمالی شد