مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-24سياسي

بودجه سال آینده شهرداری تهران 78 هزار و 475 میلیارد تومان است


مبلغ بودجه سال آینده شهرداری تهران 78 هزار و 475 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان ارائه لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا گفت: آنها به دنبال این هستند تا چرخ پیشرفت را خراب کنند اما موفق نشدند و تلاش آنها در قالب یک انتقام دنبال شده است.

وی با بیان اینکه امروز بودجه سال 1402 تقدیم می شود گفت: امروز بودجه ای تقدیم می شود که ویژگی هایش با سال قبل تفاوت های جدی دارد و برشی از برنامه چهارم توسعه شهری است.

شهردار تهران گفت: همچنین ساماندهی ردیف های هزینه ای و سرمایه ای برای چابک سازی و شفافیت صورت گرفته است و حدود 6 هزار و 500 ردیف را تبدیل به 2 هزار و 850 ردیف کرده ایم و موارد دسته بندی و منطقی سازی شدند.

زاکانی با بیان اینکه ردیف ها مبنی بر اولویت ها شاخص بندی شدند اظهار کرد: در گذشته درصدی افزایش در نظر گرفته می شد و امسال مبتنی بر شاخص این کار صورت گرفته است.

وی گفت: توجه شده است که تمام پروژه ها باید پیوست های فنی، اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و پدافندی داشته باشد و سعی شد شفافیتی در خصوص سازمان ها داشته باشیم تا نظارت منطقی را اعمال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال آینده شهرداری تهران 78 هزار و 475 میلیارد تومان است

بودجه سال آینده شهرداری تهران 78 هزار و 475 میلیارد تومان است