مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-24سياسي

رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زاست/ لزوم مشارکت اکو در انرژی


وزیر امورخارجه صدور قطعنامه مداخله جویانه و نامتعارف پارلمان اروپا را محکوم کرد و گفت: بی تردید تبعات منفی چنین رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زا می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبدالهیان در بیست و ششمین اجلاس شورای وزیران سازمان همکاری منطقه ای (اکو) _ تاشکند ازبکستان سخنرانی کرد.

متن کامل سخنرانی وزیر امورخارجه کشورمان به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر عزیزم جناب آقای بختیار سعیدوف، وزیر محترم امور خارجه جمهوری ازبکستان، همکاران محترم، عالیجنابان، خانم ها و آقایان، سلام علیکم، در ابتدا لازم میدانم خرسندی خود و هیأت همراه را از حضور در نشست شورای وزیران اکو ابراز نمایم.

از دولتِ دوست و ملت عزیز ازبکستان بواسطه مهمان نوازی گرم و میزبانیِ این نشست در شهر زیبای تاشکند سپاسگزاری می کنم.

ریاستِ جمهوری آذربایجان بر سازمان اکو در سال 2023 را به برادر عزیزم جناب آقای جیحون بایرامف تبریک عرض می نمایم و از دبیرکل محترم جناب آقای خسرو ناظری و همکاران ایشان بواسطه تلاش های مؤثر در پیشبرد امور و نیز آماده سازی این نشست تشکر می کنم.

حضار گرامی، سه دهه از تلاش 10 کشور برای همگرایی منطقه ای در این پهنه تاریخی و تمدنی گذشته است و بسترهای ارزشمندی برای همکاری منطقه ای شکل گرفته است هرچند کماکان فاصله قابل توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زاست/ لزوم مشارکت اکو در انرژی

رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زاست/ لزوم مشارکت اکو در انرژی