مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-24اقتصادي

قالب سازی دانش بنیان شبکه سازی می شود


پارک علم و فناوری خراسان رضوی همایشی به منظور ایجاد و توسعه تعاملات شرکت های فناور و دانش بنیان با صنایع پرکاربرد قالب سازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین همایش کانون قالب سازان با همکاری پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار می شود.

مسعود میرزایی شهرابی، رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در گفت وگو با ایسنا، گفت: قالب سازی از مشاغل بسیار مهم و پرکاربرد در صنعت است و از این حوزه فناوری در جهت ساخت انواع قطعات با اندازه و جنس های گوناگون استفاده می شود.

وی ادامه داد: استفاده از قالب ها از گذشته های بسیار دور مرسوم بوده است و از قالب ها عمدتا برای تولید انبوه قطعات استفاده می شود، از این رو کمتر صنعتی را می توان یافت که مصداقی از قالب های صنعتی در آن نباشد.

وی کاربرد قالب سازی از صنایع ماشین سازی و برق و متالورژی تا صنایع و محصولات فرهنگی در مقیاس های انبوه را از زمینه های کاربرد انواع مختلف قالب ها ذکر کرد.

شهرابی تاکید کرد: از سوی دیگر عمده محصولات شرکت های دانش بنیان نیازمند تامین قالب های صنعتی و بعضا پیچیده هستند و از این رو توسعه فناوری در این صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

لذا شبکه سازی متخصصین در این زمینه و نفوذ فناوری در آن بسیار اهمیت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالب سازی دانش بنیان شبکه سازی می شود

قالب سازی دانش بنیان شبکه سازی می شود