مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-24ورزشي

فروش مکمل های ورزشی در باشگاه ها ممنوع است


معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان البرز گفت: با توجه به سواستفاده برخی از افراد برای فروش مکمل های ورزشی غیر استاندارد، به تمامی باشگاه های ورزشی به ویژه باشگاه های بدنسازی ابلاغ شد تا از فروش هرگونه مکمل ورزشی و دارو در باشگاه خودداری کنند.

- کیهان گلستانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ارائه برنامه رژیم غذایی در باشگاه توسط مربیانی که مدرک کارشناسی تغذیه ندارند، ممنوع است، اظهارکرد: برخی از مربیانی ورزشی بدون داشتن مدرک اقدام به ارائه برنامه های غذایی برای افزایش یا کاهش وزن به ورزشکاران می کنند که این کار سلامت یک ورزشکار را به خطر می اندازد.

وی تاکید کرد: باشگاه دار می تواند برای انجام این کار از حضور یک کارشناس ارشد تغذیه در باشگاه بهره ببرد تا از بروز حوادث احتمالی برای یک ورزشکار جلوگیری شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان البرز در ادامه به فروش مکمل های ورزشی در باشگاه ها اشاره کرد و گفت: فروش هرگونه مکمل ورزشی و دارو در کلیه باشگاه ها ورزشی توسط باشگاه داران و مربیان ممنوع است.

گلستانی گفت: با توجه به سواستفاده برخی از افراد برای فروش مکمل های ورزشی غیر استاندارد، به تمامی باشگاه های ورزشی به ویژه باشگاه های بدنسازی ابلاغ شد تا از فروش هرگونه مکمل ورزشی و دارو در باشگاه خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مکمل های ورزشی در باشگاه ها ممنوع است

فروش مکمل های ورزشی در باشگاه ها ممنوع است