مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-24سياسي

چشم امید معلولان به نمایندگان ملت


لایحه بودجه سال 1402 در حالی چندی پیش از سوی دولت به مجلس تقدیم شد که اظهارات فعالان معلولان حکایت از حذف ردیف بودجه اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان دارد، - این درحالیست که رییس جمهور در هفته گرامیداشت معلولان گفته بود: همه دولتمردان باید اجرای کامل قوانین مصوب حمایت از افراد دارای معلولیت را وظیفه خود بدانند، اگر جایی تعارضی میان قوانین مختلف وجود دارد باید سریع برطرف شود اما اجرای قانون نباید متوقف بماند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 21 دی ماه بود که لایحه بودجه سال 1402 از سوی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد و برای بودجه سازمان بهزیستی که در جهت حمایت از افراد دارای معلولیت و محروم جامعه و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها فعالیت می کند سهم 18 هزار میلیارد تومانی پیشنهاد شد.

در این میان اما اظهارات فعالان و حامیان حقوق افراد دارای معلولیت حکایت از حذف ردیف بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان در لایحه بودجه سال 1402 را دارد.

قانون مذکور با 34 ماده و 29 تبصره که در اردیبهشت ماه سال 97 در راستای بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی افراد دارای معلولیت توسط رییس مجلس شورای اسلامی برای اجرا به رییس جمهوری ابلاغ شد و حتی برای تحقق مفاد قانون آن و با هدف نهایی اعمال نظارت عالیه بر حسن اجرای کلیه قوانین معطوف به افراد دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید معلولان به نمایندگان ملت

چشم امید معلولان به نمایندگان ملت