مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-24اقتصادي

193 پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می شود


همدان_فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ زنی 193 پروژه همزمان با آغاز دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بیش از 438 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می شود.

- مسلم مخفی در گفتگو با بارها در سخنرانی های خود به موضوع جهاد تبیین و سیاه نمایی دشمن علیه کشور اشاره کرده اند و امروز دشمنان نظام با به راه انداختن جنگ ترکیبی درصدد دستیابی به اهداف شوم خود هستند.

وی در ادامه از افتتاح بازار بنکداران همدان با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی در همدان خبر داد و گفت: شهرک بنکداران با 450 واحد تجاری به بارانداز توزیع کالا در غرب کشور تبدیل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به اینکه تاکنون بیمارستان 280 تختخوابی اکباتان 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهار کرد: بارش ها و برودت هوا موجب شد تا بخشی از بتون ریزی محوطه این طرح به تعویق بیفتد که امیدواریم همچنان این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد تا شهروندان طعم شیرین خدمت را در کام خود احساس کنند.

وی اشاره ای به افتتاح مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از چهار مدرسه به بهره برداری می رسد همچنین در صورت رفع پاره ای از مسائل، کلنگ پروژه بیمارستان 1000 تختخوابی در همدان بر زمین زده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

193 پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می شود

193 پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می شود