مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-24فناوري

برگزاری رویداد بازی های دیجیتال توسط آکادمی ایرانسل


آکادمی ایرانسل با هدف بررسی ظرفیت ها، فرصت ها و چالش های پیش رو در زیست بوم بازی های دیجیتال، رویداد تخصصی بازی های دیجیتال را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، رویداد تخصصی بازی های دیجیتال با حضور فعالان صنعت گیم و گیمرهای برتر، روزهای 13 و 14 بهمن 1401، در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد، بررسی زیست بوم بازی های دیجیتال کشور با نگاه به تکنولوژی های تحول گرا و تاثیرگذار در حوزه گیم ، بازی سازی ، طراحی و نقش فناوری در حوزه گیم ، شبکه سازی و شناسایی ظرفیت های فردی و تیمی در راستای هم افزایی ، آموزش و یادگیری کسب درآمد در پلتفرم داخلی ، آموزش و یادگیری در گرایش های مختلف صنعت بازی ، شناسایی فرصت های کسب و کار و اشتغال زایی ، توسعه کسب و کارها و پلتفرم ها و بررسی گیم بین المللی و تکنولوژی های کاربردی آن و مقایسه با پلتفرم های داخلی است.

رویداد تخصصی بازی های دیجیتال، محورهایی از جمله نقش فناوری های تحول گرا در دنیای گیم ، تأثیر گیم بر پیشرفت فناوری و مهارت های طراحی و بازی سازی و کسب درآمد از گیم را شامل می شود و گروه مخاطبان آن، سازندگان بازی، گیمرها، استریمرها، رسانه های بازی، سازمان ها و افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد بازی های دیجیتال توسط آکادمی ایرانسل

برگزاری رویداد بازی های دیجیتال توسط آکادمی ایرانسل