مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-24فرهنگي

رویای پروازی که در «آگنیتاژ» سقوط کرد/ معضل اجراهای بی نام و نشان


نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی حسین کارگر از جمله آثار سومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود که در سالن چهارسو به صحنه رفت و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

- نمایش آگنیتاژ به کارگردانی حسین کارگر از جمله آثار سومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود که در سالن چهارسو به صحنه رفت و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در سومین روز از برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش آگنیتاژ به نویسندگی رسول حق جو و کارگردانی حسین کارگر بود که در بخش مسابقه صحنه ای این رویداد حضور دارد.

این اثر نمایشی که از ماهشهر در جشنواره شرکت کرده برگزیده جشنواره تئاتر منطقه 2 بوشهر بوده و توانسته در بخش طراحی بروشور، طراحی صحنه، رتبه دوم بازیگری مرد و زن، رتبه اول نمایشنامه نویسی و رتبه دوم کارگردانی جوایزی را از آن خود کند.

عبدالرضا نصاری، مژده خیاط و موسی رضازاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

آگنیتاژ اثری درباره مهاجرت، رویای آزادی و رسیدن به آرزوهایی است که شخصیت اصلی نمایش در سرزمین خیالی آگنیتاژ به دنبالش می گردد.

داود که حالا نام دیوید را برای خود انتخاب کرده برای رسیدن به آرزوهایش، خانه پدری را گرو گذاشته و حالا در کمپ مهاجران آگنیتاژ منتظر روز مصاحبه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای پروازی که در «آگنیتاژ» سقوط کرد/ معضل اجراهای بی نام و نشان

رویای پروازی که در «آگنیتاژ» سقوط کرد/ معضل اجراهای بی نام و نشان